Teszem a dolgom, erre hirtelen, a semmiből megjelenik egy DHL futár, kezembe nyom egy csomagot, szignót kér, elmegy. A csomag kibontása után ez a doboz fogadott:


Áh, igen. JLC. Valamilyen oknál fogva megéri nekik pénzügyileg ~600 forintért legyártani 5 darab nyáklemezt nonprofit szervezeteknek, és még kb. ennyiért futárszolgálattal a világ másik végére elküldeni. Rejtély, de ne a gazdasági részén akadjunk fenn, nézzük mi a doboz tartalma.



Nagy rajongója vagyok a NYÁK-vonalzóknak, de mindig azt éreztem, hogy lehetne többet kihozni a műfajból. Az áramkör rajza kicsit bonyolultra sikerült ezért úgy gondoltam tökéletes alkalom lesz kipróbálni ezt a gyártót. Közben a terepasztalosok is társultak egy saját kis kiegészítő lapkával. Alig három hét alatt kézhez is kaptam a kész munkát.



Sajnos a kapcsolás hibás és ezt későn vettem észre, így ezek a nyákok csak díszek egyelőre, de remélhetőleg a közeljövőben ehhez hasonló interaktív vonalzókat lehet majd az egyik workshopunkon összeszerelni.


Remélem legalább a terepasztalosoknak tervezett nyák jól sikerült.

Minden esetre a nyákok minőségileg teljesen korrektek, a maszkolás, és a feliratozás is abszolút korrekt minőségű - elég csak megnézni a logónkat, ami nem éppen egy egyszerű minta, mégis nagyon szépen sikerült nyomtatni -, főleg ennyi pénzért. Ritka, hogy kifejezetten ajánlunk fizetős szolgáltatásokat, de most talán megengedhetünk magunknak egy kivételt. Mi biztosan fogunk még a JLC-től rendelni!